Banning
Baron
Baron

downlighting en gratis champagne

Fri Oct 16, 2020 5:59 am

Je hoeft geen bruiloft met Alice in Wonderland-thema te hebben om theepot-centerpieces te hebben. Deze bloem- en theepotarrangementen zijn schattig, leuk en origineel. Je kunt goedkope theepotten vinden op rommelmarkten of in de garage (of gewoon bij een bezoek aan je grootouders). Theepotten kunnen worden gebruikt als vaas voor alle soorten bloemen. Verschillende bloemen hebben een andere invloed op de sfeer van uw evenement. Bloemen zoals pioenrozen of pastelroze rozen voegen meer vintage accenten toe aan de theepot-centerpieces, terwijl witte rozen en lelies de centerpieces moderner en eleganter maken. Als je je bruiloft nog leuker en unieker wilt maken, kun je ook theepotten op elkaar stapelen en ze met een vleugje lijm wedding dresses bevestigen.

De combinatie van hoeken bij de ketting, taille en net onder de heupen wekt de illusie van een zandloperfiguur.

Een bruiloft plannen? Neem een ??kijkje in deze handige tijdlijn voor huwelijksplanning.

Als je klein bent ... De meeste stijlen werken, maar het is het beste om iets te zoeken dat boven je natuurlijke taille valt om de illusie van een langwerpig postuur te cre?ren. Francesca stelt een imperiumverlaging voor. Nog een geheime tip om in gedachten te houden: versieringen moeten net zo klein zijn als jij - grote strikken en versieringen zullen je kleine lichaam overweldigen.

Omarm je innerlijke sprookjesprinses en ga voor een baljurk met A-lijn rok waar de taille in het midden van je ribbenkast snijdt.

Als je rondborstig bent ... Een sweetheart halslijn is een mooie keuze omdat hij geen stompe lijn over je decolleté cre?ert (waardoor hij er plankachtig uitziet), en deze halslijn zal ook niet te veel decolleté Bruidsjurken Limburg vertonen. Het is ook belangrijk om te zoeken naar een matte stof, omdat glanzende mengsels zoals organza en satijn de illusie kunnen wekken van een overdreven buste. Een andere aantrekkelijke optie om te overwegen bij het omgaan met een grotere buste is een 'illusiehals', die volgens Francesca erg in de trend is voor 2013.

Toen ik op zoek ging naar de perfecte, duurzame en ethisch gemaakte trouwjurk, dacht ik dat het gewoon ging om het vinden van een milieuvriendelijke ontwerper van trouwjurken die ik leuk vond en het uitkiezen van een favoriet.

Zo eenvoudig was het niet. Ja, er zijn verschillende ontwerpers die trots hun milieuvriendelijke bonafides verkondigen. Maar er zijn niet genoeg om de verschillende stijlen en dromen van elke bewuste bruid te vervullen. Met andere woorden, alleen omdat ik het hart van een bloemenkind heb - bezorgd als ik ben over het gebruik van pesticiden en kinderarbeid - betekent niet noodzakelijk dat ik er op mijn trouwdag uit wil zien als een bloemenkind.

Ik ben hier niet de enige. Ik kreeg onlangs een e-mail van een lezer die zegt dat ze ook een beetje gefrustreerd is over haar opties. Ze is op zoek naar iets betaalbaars, duurzaams en moois.

Nou, je moet gewoon een beetje creatief worden! En ik heb het niet over het maken van je jurk uit gebruikte plastic zakken. Ik heb het over het defini?ren van wat duurzaamheid voor jou betekent, en het zoeken naar jurken die binnen die parameters passen, in plaats van alleen maar te googelen: 'milieuvriendelijke trouwjurk'.

Zelf heb ik dit hele proces doorlopen. Ik hield mijn neus dicht en liep rond op een trouwjurkenbeurs en stelde verbijsterde ontwerpers muggenzifterige vragen over hun kant-sourcing. Ik bezocht drie verschillende bruidsboetieks met mijn moeder, zus en bruidsmeisje en stelde veel muggenzifterige vragen over hoe die gouden L?nga Festkl?nningar pailletten daar terechtkwamen. Ik ging de buik van het beest binnen, een uptown bruidssalon met een kleedkamer zo groot als mijn slaapkamer, een podium met downlighting en gratis champagne (ik kwam er amper levend uit).

Uiteindelijk koos ik voor een op maat gemaakte hennep / zijden jurk van de duurzame ontwerpster Susana Colina, na een bezoek aan haar appartement / studio in Brooklyn. Ze heeft verschillende witte jurken in haar nieuwste collectie, maar ze is niet expliciet een ontwerper van trouwjurken. Toen ik eenmaal out of the box dacht, werd het zo overduidelijk dat een jurk van haar de juiste keuze was. Duurzaam, ethisch en door een Venezolaanse vrouw - het is een passende manier om een ??ander tintje uit het thuisland van mijn verloofde op te nemen, verweven met mijn passie voor duurzaamheid. Plus, nou ja, de jurk die ik heb gekozen is ongelooflijk en gewoon mijn wedding dresses stijl.

Dus laat me je door al je opties en wegen leiden om de perfecte jurk te vinden die zowel bij je persoonlijke stijl als bij je waarden past.