User avatar
hengli
Lilith Games Staff - Admin
Lilith Games Staff - Admin
Posts: 1155
Joined: Tue Apr 05, 2016 7:14 am

Re: Sneak Peek: 1.14 Patch - Heroes Rework

Fri Aug 04, 2017 10:59 am

Heroes Rework: Turkish Translation


Rufio

Kıyma Bıçağı
Alan etkili hasardan küçük sıçrama hasarlı yüksek ve tekli hasara dönüştürüldü.
Yıkıcı Olan
Artık, Rufio'nun savaşta yönetebileceği birlik grubun sayısını azaltmaz. Hasar çarpanı küçük ölçüde düzeltildi.

Avril

Buz Girdabı
Alan etkili hasardan küçük sıçrama hasarlı yüksek ve tekli hasara dönüştürüldü.
.
Tipi (Aktif)
Açılma seviyesi 5'ten 4'e indirildi, donma hasarı kısmen artırıldı, maliyeti 2 manadan 3 manaya çıkarıldı.
Yetenekli Büyücü
Açılma seviyesi 4'ten 5'e çıkarıldı.
Hızlı Döküm
Yeni kabiliyet, 10. seviyede açılır, "Çifte Döküm"ün yerini alır.
Avril'in tüm büyülerinin iki kez kullanılmasını sağlar ve yükseltilirse Avril'in büyülerinin yenilenme süresini azaltır.

Vallari


Çıtırdayan Alevler
Saldırıların çoklu parçaya bölünme şansı %100'den %25'e düşürüldü.
Ateş Yağmuru (Aktif)
Ateş topunun hasarı artırıldı, maliyeti 2 manadan 3 manaya çıkarıldı.
Yanma
Yeni kabiliyet, 5. seviyede açılır, Vallari'nin tüm ateş saldırılarına süreli yanma hasarı etkisi verir.
Ateş Dansı (Aktif)
Maliyeti 3 manadan 4 manaya çıkarıldı
"Enerji İksiri" kabiliyeti kaldırıldı

Avalon

Okçuları Çağır (Aktif)
Yeni kabiliyet, 2. seviyede açılır, 1 Enerjiye mal olur.
Avalon, kendisine savaşta yardımcı olmaları için bir grup Okçu çağırır. Kale seviyesi ne kadar yüksekse çağrılan Okçuların seviyesi o kadar artar. Avalon'un Komutası ne kadar yüksekse çağrılan Okçular o kadar güçlü olur.
Savaş Borusu
Yeni kabiliyet, 3. seviyede açılır. Avalon savaş alanına çıktığında Savaş Borusunu çalarak yakındaki müttefiklere saldırı hızı verir.
Coşku Aurası
Yeni kabiliyet, 5. seviyede açılır. Avalon, aşırı disiplinli bir orduyu yönetir. Avalon savaş alanına çıktığında tüm müttefik insansı birimlerin maksimum sağlığı artar.
Doğal Lider
Açılma seviyesi 3'ten 10'a çıkarıldı. Ordunun Bronz erzak sınırını artırmak için yükseltilebilir.
"Kaynak Ele Geçir" kabiliyeti kaldırıldı
"Ateş Odaklama" kabiliyeti kaldırıldı
"Ortak Hırs" kabiliyeti kaldırıldı

Elena


Stratejik Geri Çekilme (Aktif)
Açılma seviyesi 5'ten 1'e düşürüldü, maliyeti 1 Enerjiden ücretsiz hale getirildi.
Savaşta, Stratejik Geri Çekilmenin ayrı bir yenilenme süresi vardır.
Süvari Çağır (Aktif)
Açılma seviyesi 1'den 2'ye çıkarıldı, maliyeti ücretsizden 1 Enerjiye çıkarıldı.
Elena, kendisine savaşta yardımcı olmaları için bir grup Süvari çağırır. Kale seviyesi ne kadar yüksekse çağrılan birliklerin seviyesi o kadar artar. Kahramanın Komutası ne kadar yüksekse çağrılan birliklerin sayısı o kadar artar.
Hayat Kurtarmak
Açılma seviyesi 2'den 3'e çıkarıldı
Hazır ve İstekli
Açılma seviyesi 3'ten 5'e çıkarıldı
Büyü Direnci
Yeni kabiliyet, 10. seviyede açılır. Elena konuşlandırıldığında müttefik birimlerim aldığı büyü hasarı belirli bir oranda düşer.
"Kraliyet Hazinesi" kabiliyeti kaldırıldı

Vega

Mana Bariyeri (Aktif)
Mana Bariyerinin sağlığı büyük ölçüde artırıldı.
Güneş Tanrısı Lütfu (Aktif)
Maliyeti 3 manadan 5 manaya çıkarıldı.

Virion

Işık Koruması
Yenilmez savunma sağlamak yerine alınan hasarı %95 oranında azaltır.
Aslan Yürek Kılıcı
Alan etkili hasardan küçük sıçrama hasarlı yüksek ve tekli hasara dönüştürüldü.
Kılıç Ustası Çağır (Aktif)
Maliyeti 1 manadan 3 manaya çıkarıldı.
Virion, kendisine savaşta yardımcı olmaları için bir grup Kılıç Ustası çağırır. Kale seviyesi ne kadar yüksekse çağrılan birliklerin seviyesi o kadar artar. Kahramanın Komutası ne kadar yüksekse çağrılan birliklerin sayısı o kadar artar.
Mücadeleci Kalkanı
Moral takviyesi boyunca sağlanan hasar azaltmanın etkisi büyük ölçüde düşürüldü.
Mücadeleci Dirilişi (Aktif)
Maliyeti 3 manadan 4 manaya çıkarıldı.

Gan

Trent Çağır (Aktif)
Trentin sağlığı ve hasarı büyük ölçüde artırıldı.
Deprem (Aktif)
Verilen hasar artırıldı ve güçlendirmelere verilen hasar büyük ölçüde artırıldı.

Tiadrin


Görkem Çekici
Alan etkili hasardan küçük sıçrama hasarlı yüksek ve tekli hasara dönüştürüldü.
Fedakârlık (Aktif)
Hasar çapı büyük ölçüde artırılırken verilen hasar küçük ölçüde azaltıldı.

Gazul


Korkutucu Aura
Açılma seviyesi 3'ten 2'ye düşürüldü.
İskelet Kurbanı (Aktif)
Açılma seviyesi 4'ten 3'e düşürüldü, maliyeti 2 manadan ücretsiz hale getirildi. Çağrılan İskelet Titanın sağlığı ve hasarı büyük ölçüde artırıldı.
İskelet Ustalığı
Yeni kabiliyet, 4. seviyede açılır. Gazul, savaşta birliklere komuta etmede yeteneklidir. Savaş alanına çıktığında tüm müttefik Akıncıların, Yağmacıların, Pusucuların, Büyücülerin, Okültistlerin, Cadıların ve Mızraklıların hasarı ve maksimum sağlığı artar.
Ölümsüz Güç
Yeni kabiliyet, 5. seviyede açılır. Gazul'un ölümsüz gücü, çevresindeki yaşayan ölü birimlerine fazladan güç verir. Gazul savaş alanına çıktığında tüm müttefik yaşayan ölü birimlerin maksimum sağlığı belirli bir oranda artar.
Ruhsuz Bela (Aktif)
Verilen hasar küçük ölçüde artırıldı. Maliyeti 3 manadan 5 manaya çıkarıldı.
"Ruh Sökme" kabiliyeti kaldırıldı
"Ölüm Büyücülüğü" kabiliyeti kaldırıldı

Cleo


Yaratılış Tomarı (Aktif)
Hasarı düşürüldü. Maliyeti 3 manadan 5 manaya çıkarıldı.

Wraxius

Ruh Patlaması (Aktif)
Wraxius, yalnızca fenerleri savaş alanına yerleştirdikten sonra Ruh Patlamasını kullanabilir. Bu kabiliyet, savaş alanında fener bulunduğu sürece yenilenme süresi olmaksızın kullanılabilir.
Hapsolmuş Ruh (Aktif)
Ruhun hasarı ve sağlığı büyük ölçüde artırıldı. Maliyeti 3 manadan 4 manaya çıkarıldı.

Rose

Örümcek Ağı (Aktif)
Örümcek ağının kapladığı alan iki katına çıkarıldı.

Grimms

Kuşatma Ustalığı
Yeni kabiliyet, 4. seviyede açılır. Grimmis savaş alanına çıktığında tüm ırkların kuşatma silahlarının hasarı ve maksimum sağlığı belirli bir oranda artar.
Cephane Vagonu
Açılma seviyesi 4'ten 5'e çıkarıldı.
Cephane Tazeleme (Aktif)
Açılma seviyesi 5'ten 10'a çıkarıldı.
"Kuşatma Ustalığı" kabiliyeti kaldırıldı

Gafgar


Sarsıcı Darbe
Alan etkili hasardan küçük sıçrama hasarlı yüksek ve tekli hasara dönüştürüldü.
Tamirci
Yeni kabiliyet, 3. seviyede açılır. Gafgar savaş alanına çıktığında tüm müttefik meka birimlerin maksimum sağlığı artar.
Cüce Savaşçı Uzman
Açılma seviyesi 5'ten 4'e düşürüldü.
Geçici Onarım (Aktif)
Açılma seviyesi 4'ten 5'e çıkarıldı.
Demir Kalkan (Aktif)
Hasar azaltma oranı ve süresi artırıldı.
"Seçkin Matkap Ustası" kabiliyeti kaldırıldı

Nora


Hızlı Yükleme
Nora'nın tüm büyülerinin iki kez kullanılmasını sağlar ve yükseltilirse Nora'nın büyülerinin yenilenme süresini azaltır.

Jacques

Ateş Fırtınası (Aktif)
Harcanan cephane miktarı büyük ölçüde azaltıldı, her bir mermi ile verilen hasar azaltıldı. Ayrıca, yükseltilirse ateş etme süresini artırır.
Roketatar
Cephane maliyeti azaltıldı ve verilen hasar küçük oranda düşürüldü.
İkili Hücum
Cephane maliyeti azaltıldı ve verilen hasar küçük oranda düşürüldü.

Bane

Acımasız
Yeni uzmanlık. "Barbar Kutsaması" öğrenilirken, Bane'in savaşta yönetebileceği birlik sayısı 1 düşürülüyordu. Bu, bir uzmanlık olarak şu şekilde değiştirildi: Bane savaşta yalnızca 1 birlik grubu yönetebilir.
Kışkırtma (Aktif)
Açılma seviyesi 2'ten 1'e düşürüldü. Maliyeti 1 enerjiden ücretsiz hale getirildi.
Artık, kullanıldığında tüm hasarı değil, sadece fiziksel hasarı azaltır.
Şiddetli Taarruz (Aktif)
Açılma seviyesi 1'den 2'ye çıkarıldı.
Maliyeti ücretsizden 1 Enerjiye çıkarıldı. Hasarı ikiye katlandı.
Barbar Kutsaması
Artık, Bane'in savaşta yönetebileceği birlik sayısını düşürmez ve Enerji sınırını artırmaz. Bunun yerine, Dayanıklılığı artırır ve fiziksel hasarı azaltır.
 
User avatar
hengli
Lilith Games Staff - Admin
Lilith Games Staff - Admin
Posts: 1155
Joined: Tue Apr 05, 2016 7:14 am

Re: Sneak Peek: 1.14 Patch - Heroes Rework

Fri Aug 04, 2017 11:09 am

Heroes Rework: Traditional Chinese Translation

安德列

劍氣斬
由群體傷害,改為單體大量傷害加少量濺射傷害。
設計師觀點:改動前,由於天賦是範圍攻擊,平均傷害低,難以擊殺敵方單位。改動後,被英雄擊中的單位將承受天賦的大部分傷害,更容易被擊殺。

毀滅之子
不減少上場部隊數量;傷害倍數略微調整
設計師觀點:改動前,由於天賦會減少上場部隊數,玩家在學習該天賦時候會非常猶豫。這個改動可以解決這個問題

艾薇兒

冰錐術
由群體傷害,改為單體大量傷害加少量濺射傷害。
設計師觀點:改動前,由於天賦是範圍攻擊,平均傷害低,難以擊殺敵方單位。改動後,被英雄擊中的單位將承受天賦的大部分傷害,更容易被擊殺。

暴風雪(主動)
4級解鎖(之前是5級),冰凍傷害略微提升,消耗魔法值變為3點(之前是2點)

天才魔法師
改為5級解鎖(之前是4級)

快速施法
新增天賦,10級解鎖,替換“雙重施法”
艾薇兒所有的法術不僅可以釋放2次,升級還會減少艾薇兒所有法術的冷卻時間

阿卡娜拉

分裂火焰
分裂火焰的概率由100%降低至25%

火雨(主動)
提升火球傷害,消耗魔法值變為3點(之前是2點)

灼燒
新增天賦,5級解鎖。阿卡娜拉的所有火焰攻擊會對受到傷害的敵人產生持續的灼燒效果

火焰之舞(主動)
消耗魔法值變為4點(之前是3點)
移除“合成體力藥劑”
設計師觀點:改動前,阿卡娜拉的傷害輸出過高,影響了遊戲的平衡性。我們適當削弱了這個英雄,修改了“分裂火焰”,並增加了“灼燒”,來強化她的特色。

阿瓦隆

召喚弓手(主動)
新增天賦,2級解鎖。消耗1點體力。
阿瓦隆召喚一些弓手輔助戰鬥。主城等級越高,召喚兵種的等級越高;英雄統率越高,召喚的單位數量越多。
設計師的話:當前版本中,“繳獲物資”的使用率較低。替換為“召喚弓手(主動)”後,可以進一步體現阿瓦隆的英雄特色。

衝鋒號角
新增天賦,3級解鎖。阿瓦隆每次上場都會吹響衝鋒號角,提升附近己方單位的攻擊速度

強化訓練
新增天賦,5級解鎖。阿瓦隆指揮的軍隊訓練有素,當他在場時,戰場上所有我方人形生物的最大生命值會增加
設計師觀點:為了強化阿瓦隆作為人族領袖的定位,我們用“強化訓練”替換了“集中火力(主動)”

天生領袖
改為10級解鎖(之前是3級)。提升天賦可以增加的青銅部隊容量
由於去除了“民心所向(主動)” ,版本更新後,玩家通過該天賦召喚的農夫會從背包裡消失,並通過郵件返還金幣

移除“繳獲物資”
移除“集中火力(主動)”
移除“民心所向(主動)”

艾蓮娜

戰術撤退(主動)
1級解鎖(之前是5級),同時,改為免費施放(之前是消耗1點體力值)
“戰鬥撤退(主動)”在戰鬥中擁有單獨的技能冷卻時間
設計師觀點:現在,你可以更自由的使用“戰鬥撤退”,它的戰略定位更加突出了
召喚騎兵(主動)
2級解鎖(之前是1級),同時,改為消耗1點體力(之前是免費)
艾蓮娜召喚一些騎兵輔助戰鬥。主城等級越高,召喚兵種的等級越高;英雄統率越高,召喚的單位數量越多。
救死扶傷
3級解鎖(之前是2級)
敏而好學
5級解鎖(之前是3級)
魔法抵抗
新增天賦,10級解鎖。艾蓮娜在場時,戰場上所有我方單位受到的魔法傷害減少一定百分比。
移除“皇家寶藏”

維拉


魔法屏障(主動)

大幅增加魔法屏障的生命值
太陽神的恩賜(主動)
需要消耗5點魔法值(之前是3點)

萊奧

聖光護佑
無敵狀態改為降低自己受到傷害的95%
設計師觀點:一旦萊奧進入無敵狀態,過於強勢,對遊戲的平衡性挑戰過大,這項改動可以改善這個情況

獅心劍
由群體傷害,改為單體大量傷害加少量濺射傷害
設計師觀點:改動前,由於天賦是範圍攻擊,平均傷害低,難以擊殺敵方單位。改動後,被英雄擊中的單位將承受天賦的大部分傷害,更容易被擊殺。

召喚劍士(主動)
消耗3點魔法值(之前是1點)
萊奧召喚一些劍士輔助戰鬥。主城等級越高,召喚兵種的等級越高;英雄統率越高,召喚的單位數量越多。

十字軍之盾
大幅下調士氣高漲時的傷害減免效果
設計師觀點:士氣高漲時,十字軍之盾的效果太強,影響了戰鬥的平衡性,因此我們適當削弱了這個天賦

十字軍復活(主動)
施放消耗4點魔法值(之前是3點)



召喚樹人(主動)
大幅增加樹人的生命值和傷害值

地震(主動)
增加傷害,大幅提升對建築造成的傷害

托尼爾

榮耀之錘
由群體傷害,改為單體大量傷害加少量濺射傷害
設計師觀點:改動前,由於天賦是範圍攻擊,平均傷害低,難以擊殺敵方單位。改動後,被英雄擊中的單位將承受天賦的大部分傷害,更容易被擊殺。

犧牲(主動)
大幅擴大傷害範圍,略微下調傷害值

烏魯.納爾格
恐懼光環
2級解鎖(之前是3級)
骸骨獻祭(主動)
3級解鎖(之前是4級),改為免費施放(之前是消耗2點魔法值)。大幅提升召喚的骷髏巨人的生命值和傷害

骷髏專精
新增天賦,4級解鎖。烏魯.納爾格擅長帶領骷髏大軍作戰,當他在場時,戰場上所有我方骷髏戰士、骷髏勇士、骷髏刺殺者、骨法師、遺忘法師、黑暗法師、骷髏投矛手提升傷害和生命值上限。

不朽之力
新增天賦,5級解鎖。烏魯.納爾格永恆不朽的力量讓他周圍的亡靈生物獲得更強的能力。當他在場時,戰場上所有我方亡靈生物的生命值上限會增加一定百分比。

亡靈天災(主動)
略微加強天賦傷害,消耗魔法值變為5點(之前是3點)
設計師的話:作為唯一的亡靈巫師,我們希望烏魯•納爾格的能力更能體現在帶領亡靈大軍時。因此新增了“骷髏專精”,“不朽之力”等光環類技能,同時,削弱了他的主

動技能“亡靈天災(主動)”
移除“靈魂剝離”
移除“亡靈巫術”

莉亞

萬物法則(主動)
降低傷害,消耗魔法值變為5點(之前是3點)
設計師的話:“萬物法則(主動)”作為一個大範圍控制類天賦,同時又擁有了可觀的傷害,對平衡性影響較大。綜合各方面的回饋意見,我們決定對這個天賦進行削弱。

卡拉比

魂能爆破(主動)
卡拉比放下攝魂燈後,才能施放魂能爆破(主動)。天賦沒有冷卻時間,只要戰場中有攝魂燈,就可以施放

囚魂惡靈(主動)
大幅提升惡靈的傷害和生命值,消耗魔法值變為4點(之前是3點)

羅絲

蛛網(主動)
蛛網覆蓋範圍擴大一倍

希德

攻城專精
新增天賦,4級解鎖。希德在場時,所有種族的攻城武器的傷害和最大生命值提升了一定百分比。

額外彈藥
5級解鎖(之前是4級)

彈藥補給(主動)
改為10級解鎖(之前是5級)

移除“攻堅大師”

格裡

暈眩重擊
由群體傷害,改為單體大量傷害加少量濺射傷害
設計師觀點:改動前,由於天賦是範圍攻擊,平均傷害低,難以擊殺敵方單位。改動後,被英雄擊中的單位將承受天賦的大部分傷害,更容易被擊殺。

機械維護
新增天賦,3級解鎖。格裡上場時,會增加戰場上所有我方機械單位的最大生命值。

矮人戰士專精
4級解鎖(之前是5級)

臨時維修(主動)
5級解鎖(之前是4級)

鋼鐵壁壘(主動)
加強鋼鐵壁壘的減傷效果和持續時間
移除“精英教官”

諾莉亞

快速裝填
諾莉亞所有的法術不僅可以釋放2次,升級還會減少諾莉亞所有法術的冷卻時間

格羅特


火力風暴(主動)
大幅降低彈藥消耗。降低單發子彈的傷害。升級可以增加掃射時間
設計師觀點:改動前,格羅特使用“火力風暴(主動)”會消耗大量彈藥,導致使用其他主動技能的效果不盡人意,改動會大大改善這個問題。掃射時間和子彈傷害的調整,也會要求玩家使用時需要做出預判,增加策略性

火箭炮
降低彈藥消耗,略微降低傷害

雙門霰彈槍
降低彈藥消耗,略微降低傷害

戎狄

桀驁梟雄
新增專長。之前戎狄學習了“蠻神祝福”後會減少一支上場部隊數。改為專長後,戎狄只會帶領1支部隊參加戰鬥。

挑釁(主動)
1級解鎖(之前是2級)。改為免費施放(之前是消耗1點體力值)
施放後不再減免所有傷害,僅減免物理傷害

狂野衝鋒(主動)
2級解鎖(之前是1級)

消耗1點體力值(之前是免費施放),傷害值翻倍

蠻神祝福
不再減少上場部隊數量,不再增加體力上限,效果變為增加耐力和減免物理傷害
設計師觀點:戎狄的定位是主要依靠自己而不是率領部隊,因此我們將減少上場部隊數量變為專長,同時,提升了他的各項屬性能力,來強化了他的特色

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest